onsdag 6 juli 2011

Provar nytt!

Att jag lyckats orientera mig till ICA:s hörna med "All världens mat" kan nog resultera i en del nya produkter i köket. De första blev en grymt god och riktigt het chilisås och så Muttis pizzasås. Chilisåsen har jag redan provat medan pizzasåsen fortfarande väntar i skafferiet. Ska bli intressant att se om den håller att grunda en pizza med. Men det känns tryggt.

I denna hörna på ICA finns verkligen allt det där som jag är orolig över om det ska finnas eller inte när jag handlar på landet och i matbutiker som kanske inte riktigt har det senaste på hyllorna. Jag kommer att fortsätta botanisera där och testa.

Man behöver iofs inte leta bland "exotiska" hyllor för att hitta goda produkter som man inte har använt tidigare. Jag har även hittat en väldigt god senap från Druvan som de kallar Johnny's. En sötstark sort som även finns som ekologisk. Jättegott till hamburgare!

Med det sagt vill jag påminna om att jag inte får någon som helst sponsring för att jag nämner produkter här. Det gör jag enbart för att tipsa bloggläsare om i mitt tycke bra produkter. No strings attached. Väl bekomme.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar