tisdag 17 maj 2011

Mycket korrande och skrivande



Idag blev det mycket korrande och skrivande på jobbet så jag är helt mör i fingrarna, grusig i ögonen och helt slut. Texter till hemsidan, nyheter, artiklar, broschyr och nyhetsbrev... Puuh. Men kul!

Har lagat jättegod mat - det orkade jag i alla fall men är väldigt mätt på dator och skärm just nu så jag får återkomma till receptet i morgon. Då vankas det mozzarellafyllda färsbiffar med ugnsrostad potatis och rödlök. Det blev riktigt gott! Nu ska jag kolla på inspelat avsnitt av Mentalist med Mannen bredvid mig i soffan. Trevligt slut på tisdagskvällen.

Skylten nedan funkar i mitt kök :-) Att få en uppmuntrande kyss eller två under tiden man står vid spisen är icke att förakta... Fast jag tror nog att det skulle funka utan uppmaning också!

(Snart är det onsdag och då är det snart torsdag och då är det nästan helg... Då ska jag träffa min bästis och ha hur kul som helst!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar