onsdag 1 juni 2011

Vilken fest!



Läsfest alltså! En hel drös härliga tidningar ligger utbredda på soffbordet för att snart packas ner i landet-säcken (IKEAS blå påse som är perfekt att forsla fram och tillbaka med kläder och diverse annat i).
  • Lantliv
  • Lantliv Mat & Vin
  • Drömhem & Trädgård
  • i-form
  • Grillbilaga från ICA
  • Allt om Mat
Det passar bra så här inför långhelgen eftersom jag kommer att behöva vila lite mellan passen i friggan som ska grov- och finstädas, putsas och fejas. Lite inredning hoppas jag få på plats också även om det strular med leveransen av möbler och annat. Att de aldrig kan hålla leveranstiden i möbelbutiker!!! Å andra sidan har vår bäddsoffa stått hos Mio sedan i februari eftersom vi inte har haft någon plats för den än så länge. Så jag ska väl inte gnälla allt för mycket...

Jag har faktiskt tänkt ta ledigt även från dator och bloggande dessa dagar. Lägga fokus på det som ska göras och även försöka komma igång med lite träning. Omgivningarna är perfekta för löparrundor och med sovmorgnar kommer mer ork. Så det är målsättningen i alla fall. Kan vara skönt också att avskärma sig helt och hållet från den digitala världen. Tror inte ens att jag tar med mig min dator. Lägger tiden på läsning i stället.

Så tills Nationaldagen är över säger jag so long och önskar trevlig helg!

Nu är det SOMMAR! Välkommen juni. Väderprognosen lovar hyfsat väder också. Snart är vi här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar