måndag 17 oktober 2011

Rösta fram Matbloggspriset 2011



Dags att rösta!

Nu kan vi rösta på de matbloggar vi gillar, fram till och med den 6 november. Tydligen blev det så många bloggar nominerade att det inte har gått att lägga upp alla nominerade. Man röstar därmed på samma sätt som nomineringen gick till egentligen, dvs att man skriver in bloggadressen. Skillnaden nu är att man kan lämna en motivering till sin röst om man vill.

Det är kul att "branschen" uppmärksammas, tycker jag. Vi är många som gillar mat och har passionen, lusten och orken att dela med oss av våra köksäventyr. Jag tycker det är helt fantastiskt att det finns så mycket bra bloggar att välja mellan i vårt lilla land. Ett pris av det här slaget kan nog sporra oss allihop även om det är få som når "toppen" med den äran. Jag önskar alla härliga matbloggare lycka till!

Om du gillar min blogg skulle jag bli jätteglad för din röst :-)

Rösta här >

Observera att du ska skriva in bloggadressen och inte namnet på bloggen, alltså:www.lottakruse.blogspot.com i kategorin Matbloggar.


Tack snälla!

4 kommentarer:

  1. Så, nu har jag röstat på din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Tack, Jenny!

    Vad glad jag blir :-)

    SvaraRadera
  3. Jag har också röstat på dig från mig o T. Jag skrev även en liten fin motivering! :). J.J

    SvaraRadera
  4. Tack käre bror!
    Men vad skrev du då? Blir ju väldigt nyfiken...

    Kram!

    SvaraRadera