onsdag 30 mars 2011

Förkylt

Jag vet inte om det är kontakten med förkylda svågern i helgen eller M:s härliga yrväder till syskonbarn som bar på något virus men faktum är detsamma att jag är förkyld. Eller så bidrog mitt lilla träningspass till att något skräp lossnade i kroppen. På jobbet är var och varannan kollega förkyld också så det kanske bara var en tidsfråga. Det är hängigt och deppigt. Jag vill vara frisk och pigg!

Igår fick maken laga middagsmaten och det med den äran. Det blev en jättegod köttfärssås med paprika, champinjoner och bacon. Lite av hans specialitet förutom korv stroganoff. Idag tycker jag mest synd om mig själv och gör allt jag kan för att mota förkylningen. I morgon SKA jag till jobbet så att jag kan vara med på webinar om publiceringar på MyNewsDesk och i vårt pressrum. Segerminglet som vår PR-byrå har i morgon kväll får jag nog dock avstå. Trist är bara förnamnet. Men hey. Solen skiner ju i alla fall och högre temperatur är på gång. Utanför porten blommar det i rabatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar