torsdag 1 september 2011

Inte redo...

Idag provade jag på lite mer ansträngande aktivitet än att laga mat för att kolla vilket skick jag befinner mig i. Nu har jag varit förkyld sedan i lördags då det började med ont i halsen. Det kändes bättre idag så jag tänkte att lite frisk luft skulle göra gott. Jag traskade till Konsum och köpte C-vitamin, en promenadsträcka på ca 15 minuter fram och tillbaka + lite vandring i själva butiken. När jag kom hem och innanför dörren igen så susade det i öronen, huvudet sprängde och kroppen skakade. Inte helt redo att möta världen utanför lägenheten ännu alltså.

På med Mannens munkjacka och fortsätta skrota. Det börjar tära på min mentala hälsa det här. Känner mig sinnesförslöad och inte speciellt munter. Orkar inte ens se fram emot helgen. Nej. Nu ska jag försöka sluta tycka synd om mig själv. Pigga ögon och på med ett leende :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar