torsdag 12 maj 2011

Mosad!!!

Mör som en bankad köttbit är jag efter en timmes massage av min nya massör på Söder. Hon är grym! Vilka nypor. Och så hittar hon varenda liten punkt som behöver knådas och jämnas ut. Smärtskönt kallar jag det.

Jag borde ha förstått bättre när jag hade tänkt att jag efteråt skulle handla och laga mat. Göra mig till lite för Mannen och fixa goda färsbiffar med pressad potatis som är en av hans favoriter. Det gick inte alls! När jag vacklade upp från massagebordet var jag helt slut och det snurrade för mig. Den behandlingen visste var den tog kan jag säga.
Så det blev till att sitta still en stund. Dricka vatten och sedan ta sig förbi lokala Konsum och inhandla något betydligt enklare att laga till för mer orkar jag inte ikväll. Nu är jag mest skönt avslappnad men det är mer än OK att matlagningen idag blir av den snabba sorten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar